MerMay הטרנד שסחף את האינסטגרם
top of page

MerMay הטרנד שסחף את האינסטגרם

טרנד בנות הים הולך ומשתלט על יותר ויותר תחומים. מעולם הספורט ועד צילומים והפעלות יום הולדת. אפשר למצוא בנות ובני ים על מדבקות ומחברות. יש עליהם סדרות וסרטים וכמובן שירים שכולנו יודעים לזמזם.

חשבתם שאתם כבר מכירים הכל?

אז הרשו לי להציג לכם את.. MerMay!

cocoart באומנות של  aclassian

המונח מורכב משתי מילים- Mer שמשמעותה "ים" והיא גם מהווה את החלק הראשון במילה Mermaid, בת הים. והמילה השניה May כמו חודש מאי. אז בתרגום חופשי- ים-מאי :)

הוא בעצם אתגר שהתחיל האנימטור האגדי טום בנקרופט.

למה אגדי? אה פשוט. הוא חלק בלתי נפרד מסרטים אלמותיים כמו אלאדין, מלך האריות, היפה והחיה ומולאן! נראה לי שזה בהחלט מצליח לשים אותך על תקן אגדה חיה. לפחות בעיני :)

בשנת 2017, בחשבון האינסטגרם שלו, טום יצר את #MerMay שהוא אתגר ציורים שמבקש מכם לצייר ציור אחד שעוסק באספקט אחר של בנות הים, בכל יום במהלך כל חודש מאי!

רוב המשתתפים מפרסמים בתחילת החודש מעין טבלה שמציינת את הימים והנושא של כל יום. הרעיון הוא לשלב את מוטיב בנות ובני הים ביחד עם מוטיבים מוכרים אחרים.

onetwosweet מודיעה על הציורים שהיא תצייר באתגר של 2018

בטבלה שפרסמה משתתפת בשם onetwosweet, היא כותבת שביום השלישי, היא תשלב בנות ים עם צב. ביום התשיעי בנות הים יהיו בסגנון סטאר ווורס, וביום ה- 19 לאתגר היא תצייר בת ים עם זקן!

הרבה אומנים גדולים ואנימטורים כבר הצטרפו לאתגר (רק תעשו חיפוש קצר באינסטגרם עם ההאשטג #MerMay ותגלו שם יצירות אומנות יפייפיות.

השמים הם הגבול מבחינת הדמיון והשילובים האפשריים שיכולים להווצר באתגר הזה.

_semcool_ בת ים מכשפה

משתתפת בשם _semcool_ מראה את השילוב הקסום שבין בת ים ומכשפה.

המשתתף gatomiau מצייר בני ים עם בסגנון over the garden wall

משתתף בשם _dev_le_dessineux צייר את הגרסא שלו לכריש נמר (tiger shark) שהוא בעצם נמר שהפך לנמר ים :) וlouisetaylorart מראה לנו את מחברת הציור שלה שבה היא מציירת את כל הציורים באתגר. יפייפה!

אחד הדברים המיוחדים באינסטגרם הוא שהוא מצליח לקרב אנשים בכל מעולם אל תוך קונספט שמדבר אליהם. העושר שמצליח להווצר הוא באמת אין סופי.

מי מצטרף?

אל תשכחו ליידע אותי אם אתם בפנים! אני אוהבת בני ובנות ים שמייצגים את ישראל בגאווה!

אהבתם? לעוד סיפורים מהים, אתם מוזמנים להציץ באתר של עולם בת הים www.mermaidisrael.com

נתראה בפעם הבאה

שיר

רוצה להיות בת הים?
השאירי פרטים כאן

Thanks! Message sent.

bottom of page