מי היא בת הים ששוחה עם כרישים ולויתנים
top of page

מי היא בת הים ששוחה עם כרישים ולויתנים

ברוכים הבאים לפוסט שמביא לכם את הסיפורים הכי לוהטים, מעניינים וקסומים בעולם בני ובנות הים בארץ וברחבי העולם.

הפעם בפינה שלנו, נספר לכם על האנה פרייזר הידועה בכינוייה - hannah mermaid.

האנה מרמייד היא אחת מבנות הים המפורסמות ביותר שקיימות כיום. עם מאות אלפי עוקבים באינסטגרם, קריירה בת 15 שנה בה היא דיגמנה מתחת למים ושחתה כבת ים עם דולפינים, כרישים ולוייתנים בכל העולם. כך היא הפכה לדמות מפתח בתחום ה"מרמיידינג" המודרני ומהווה השראה לאלפי בני ובנות ים השואפים לתת מקום להגשמת החלום כפי שהיא עשתה או לפחות לשחות ולעצור את נשימתם מתחת למים לזמן כה רב כמוה. בנוסף להיותה בת ים, היא גם אקטיביסטית פעילה למען שימור האוקיינוסים והשתתפה בקמפיינים וסרטים דוקומנטרים התומכים במטרה זו.

אז איך הכל התחיל? איך הופכים להיות בת הים המפורסמת ביותר בעולם (אחרי אריאל כמובן)

"פנטזיות נחשבות כדברים של ילדים. כשהייתי ילדה אמרתי שאני רוצה להיות בת ים כשאגדל. והמבוגרים היו אומרים: "יופי של פנטזיה, אבל מה את באמת רוצה לעשות כשתגדלי?" כך מספרת האנה מרמייד. כשהייתה קטנה היה לה דמיון מפותח וכל הזמן היתה מציירת בנות ים. היא הייתה ביישנית כילדה ורק ככה הרגישה בנוח להביע את התשוקה שלה. כשהייתה בת 9 ראיתה את הסרט "ספלאש" (המציג בתולת ים המגולמת על ידי דריל האנה) והבינה שהחלום שלה בהישג יד (היי, אם דריל האנה יכולה, אז גם אני). כך יצרה את הזנב הראשון שלה אשר יותר הטביע אותה מאשר עזר לה לצוף. אבל היא המשיכה לנסות. הייתה עוצרת את נשימתה מתחת למים ככל שיכלה, מנסה לשחות כמו בת ים עם רגליים צמודות (נו.. כמו כולנו). היא האמינה שאם תוכל להשאר מתחת למים מספיק זמן, תוכל לגדל זימים.

זה לא קרה ובסוף כמו כולם, היא גדלה. בשנות העשרים לחייה, היא חשבה להתחיל לדגמן מתחת למים. אמנם היא לא באמת בגובה של דוגמנית, וכשהגיעה לראשונה לאודישן, היא ראתה את הדוגמניות היפייפיות והגבוהות שחיכו לתורן להבחן וחשבה לעצמה שאין סיכוי שתקבל את התפקיד. אבל, אף אחת מהן לא יכלה לעצור את הנשימה שלה לזמן כה ממושך מתחת למים כמו שהיא יכלה. וככה האימונים שלה מתקופת הילדות, סוף סוף השתלמו והיא קיבלה את העבודה.

זה הצית מחדש את התשוקה שלה לשחות מתחת למים עם זנב כבת ים היום כולם יכולים לקנות סנפיר של בת ים באינטרנט (ובארץ דרך mermaid israel), אבל אז, זו לא הייתה אפשרות. היא הייתה צריכה ליצור הכל מאפס. לבדה. לאחר אין ספור שעות של נסיונות, נוצר הזנב הראשון. עכשיו, 13 שנה לאחר מכן, יש לה מעל 10 זנבות שונים שכל אחד מהם לקח לה יותר מחצי שנה לייצר. באותה תקופה, החליטה להתחיל לעבוד עם צלמים תת מיימיים. התקשורת התחילה להתעניין, ואנשים סוף סוף התחילו לתת לה עבודה בתור בת ים.

הפנטזיה שלה מיימי ילדותה, הפכה למציאות. היא שחתה עם זנב מלכותי בתוך שברי ספינות ששקעו במעמקים, רקדה עם דולפינים, התקרבה אל כרישים, חקרה מערות תת מיימות וליוותה בשחייה אמא לוויתנית ותינוקה. עד מהרה, גילתה שהיצורים איתם היא אוהבת לשחות, נמצאים תחת סכנה מתמדת של הכחדה עקב זיהום ודיג לא חוקי. היא הפכה לאקטיביסטית הפועלת למען שימור האוקיינוסים וכל היצורים החיים בהם.

אינסטגרם של האנה מרמייד- https://www.instagram.com/hannahmermaid/

אתר אינטרנט של האנה מרמייד- http://hannahmermaid.com/

מילה מהעורכת- בחרתי לספר לכם על האנה מרמייד היום כי אני מוצאת את עצמי מזדהה איתה בהרבה תחומים. גם אני חלמתי להיות בת ים מילדות וגם אני הכנתי לעצמי סנפיר הרבה לפני שהיה אפשר למצוא אותם בחנויות רק כדי לראות איך זה מרגיש. כמו האנה, גם אני מוצאת את המקום לשלב את האהבה לבנות ים בחיי בכך שהקמתי את mermaid israel ושם אני מאפשרת לכל מי שרוצה להפוך בעצמו.ה לבן או בת ים, לשחות עם סנפיר אמיתי מתחת למים ולהרגיש כמו דמות מסיפור אגדה.

רוצה להיות בת הים?
השאירי פרטים כאן

Thanks! Message sent.

bottom of page